ستاره مامی

سفر مالزی 1 - کشور رنگها

1392/9/5 0:35
نویسنده : مامی ستاره
1,304 بازدید
اشتراک گذاری

روبروی هتل کونکورد - خطوط مونوریل

 

 

 باتو کیو - یکی از معابد

 

 محوطه بیرونی باتوکیو

 

 پوتراجایا - دریاچه مصنوعی روبروی مسجد صورتی

 

 

 کارفور - پرنسس کوچولوی ما که دایما مورد درخواست برای عکاسی بود

 

 خرگوش کوچولو در آسانسور

 

 باغ وحش ملی مالزی

 

 استخر هتل و به قول خودش در حال رقص باله در آب

 

 رستوران سالوما

 

 سوگو مال

 

 زیبای خفته در ماشین!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان جون
5 آذر 92 0:58
خوشبحال تو که خدا این فرشته زیبا رو به تو داده وخوشبحال من که همچین نوه سالم وزیبایی دارم خدا همتون رو حفظ کنه وسالها درکنار هم از تمام خوشیهای زندگی بهرهمند باشید دوستون دارم تا اخرین حیات دنیا
مامان هوراد
6 آذر 92 11:15
انشالله همیشه به سفر و شادی ستاره زیبا هم که در تمام نقاط دنیا دلبری می کنه خاله جیگرت بره حوشکل خانم
مامان روانشناس
30 آذر 92 1:34
خصوصی عزیزم
سلام من ارزووووووووووووو
18 فروردین 93 15:24
کون کی مون خاله بوده مالزی کشور خوبیه مننم ب اونجا رفتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستاره مامی می باشد