ستاره مامی

سفر مالزی 2 - کشور رنگها

1392/9/8 13:09
نویسنده : مامی ستاره
1,759 بازدید
اشتراک گذاری

از 2 ماه قبل به استقبال ژانویه

 

دهکده ژاپنی ها - نماینده مخصوص حاکم بزرگ، احترام بگذاریدلبخند 

 

 باتو کیو - غار میمونها

 

 

 

 دهکده فرانسویها

 

 مزرعه توت فرنگی به همراه یک توت فرنگی کوچولوی خوشمزه

 با عینک بابا خوشگلترم یا عینک مامی؟

 

 عروسک مامی بین بقیه عروسکهای بزرگ!

 

 آخ جون بادکنک دورا - جالبه که بدونید قیمت بادکنکای هلیومی اونجا 5000 تومن بود یعنی نصف قیمت تهران

 

 سوپر مارکتاش تقریبا هیچی نداشتن کلی یاد سوپری محل خودمون کردیم

 

 

 زیبای منی تو! رعنای منی تو! ای زندگی من تو دنیای منی تو!

 

 

همیشه شاد باشی مهربونم! آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ریحانه ترجانی
8 آذر 92 13:53
سلام خدا حفظش کنه این عسلک رو چه کار خوبی میکنید این لحظات قشنگ رو ثیت مینید. حتما بزرک شه از دیدن و خوندنش لذت میبره. حتما برای آینده این عسل شیرین برنامه ریزی هایی کردید. من هم یه پیشنهاد دیگه هم دارم.بیمه تامین آتیه..که وقتی به سن جوونی رسید یه سرمایه ایی آماده داشته باشه..اگر دوست داشتید اطلاعات بیشتر داشته باشید از طریق ایمیل یا تلفن با من تماس بگیرین. خوشحال میشم اطلاعاتمو بتونم منتقل کنم تا یه تصمیم خوبی برای اینده این کوچولو بگیرید 09123351180. 66927015 ریحانه ترجانی
مامان جون
8 آذر 92 18:02
الاهی 100سال زنده باشی درکنار مامان وبابای مهربونت باور کن عزیزم از دیدن عکسهاش چنان حالی شدم که فکر میکنم تحمل دوریش داره خیلی سخت میشه ارزودارم الان پهلوم بود وبشدت فشارش میدادم ومیبوسیدمش تا کمی دلم اروم بشه
1111
10 آذر 92 13:03
حالم بهم خورد از اين همه تعريف
نیلو
10 آذر 92 22:31
حس خوبی بهم داد عکس اخری
مامان الين
17 آذر 92 15:23
لا حول ولا قوته الا باللله العلي العظيم
عاطى مامان حسين
18 آذر 92 11:44
واي هدي جون چقدر كيف كردم با اين عروسكت... قربون اين عشوه هاش!!!! خدا حفظش كنه ...... چند ماه پيش مامانم يه پك سي دي و كتاب براي حسين خريده ديروز رفتم سراغش يهو ديدم عكس ني ني كه رو جلدش لالا كرده ستاره است!!!! خواستم فرياد بزنم بگم من اين خوشگل خانومو ميشناسمممممم تو ليست اسم هاش هم يه هدي ديدم گفتم شايد خودتي! درسته؟؟؟؟ كلا خيلي حال كردم
مامان روانشناس
30 آذر 92 13:28
خصوصی عزیزم
ژاله مامان آیدا
4 دی 92 18:23
مامان جون می تونی برای نی نی حلقه اسم ، آویز گیفت تولد ، ... خوشگل انتخاب کنی کافیه یه سری به کادونمدی بزنی http://kadonamadi.blogfa.com آویز اتاق نی نی ، گیفت تولد ، تابلو ،... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار و آدرس سایت یا ایمیلتو برام بنویس ژاله مامان آیدا
sahar
10 خرداد 93 10:38
خیلی عکس های قشنگیه
فاطمه
28 تیر 93 0:55
عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بـــــــــــــــــــــــــــــــــــودبه وبلاگ من هم سر بزن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستاره مامی می باشد