ستاره مامی

گزارش پیشرفت

1392/11/15 15:16
نویسنده : مامی ستاره
535 بازدید
اشتراک گذاری

گزارشی به مدیران ارشد هههههههههههههههه

اینم توضیح در مورد سوالهایی که تو وبلاگ ستاره ازم می کنید: 
بله ستاره الان کاملا مسلط به زبان انگلیسی ، می تونه بخوبی بفهمه و صحبت کنه البته دوست نداره با اطرافیان که می دونه فارسی زبان هستن جوابشون رو به انگلیسی بده . کلا اصلا دوست نداره مورد امتحان قرار بگیره ولی وقتی بدونه کسی فارسی نمی دونه خیلی سلیس باهاش انگلیسی حرف می زنه . دایره لغات انگلیسیش بسیار زیاده و به گفته دوستم که از کانادا اومده بود از بچه های نیتیو هم سنش خیلی دایره لغاتش بیشتره و من اینو مدیون سی دی های خوبی که به زبان انگلیسی میبینه هستم 
کماکان دیدن تلویزیون براش قانون و قاعده داره از یک حد بیشتر اجازه نداره 
مهارتهای خواندن و نوشتنش به انگلیسی بهتر از فارسیه و اینهم به دلیل بازیهای تعاملی خیلی خوب موجود به زبان انگلیسی توی موبایل یا تبلت هست. واقعا این رو من کاملا با تمام وجود لمس کردم که بچه ها از بازی یاد میگیرن. مثلا من خوندن انگلیسی و الفباش رو اصلا با ستاره کار نکرده بودم و چند ماه پیش تمام حروف یک نوشته رو برام هجی کرد از تعجب دهنم باز موند و بعد از اون به اصرار خودش خواندن انگلیسی رو هم مربیش باهاش شروع کرد

مدتیه کلا خواندن دومن رو قطع کردم متاسفانه به دلیل مشکلات وقت من ولی کم و بیش الفبا ورزی یا بازیها و تمریناتی که به نوعی به خواندن فارسی مربوطه رو انجام میدیم. یکی از بازیهای روتینمون که هرجایی حتی موقع رانندگی باهم می کنیم اینه که: مثلا میگم ش و هرکسی هرچی کلمه با ش بلده میگه 
یا خیلی دوست داره کلمات رو هجی کنه . و یه بازی دیگه اینکه یک کلمه رو می گم مثلا زنگ و ازش می پرسم حرف اولش چیه یا حرف آخرش این بازی رو با کلمه نوشته شده هم انجام میدم. 
بازی کلمات هم قافیه هم از بازیهای محبوبمون هست مثلا هم قافیه بهار یه عدد بگو : چهار و .... 
به شدت دختر احساسی و تخیلی هست و نقش محبوبش جوجه یا پری هست که گاهی البته گاهی نگران میشم . کلا دخترم بیشتر وقتا در عالم خودش هست

یک کم در حد خیلی جزئی اسپانیایی می دونه که از سی دی دورا تمامشو یاد گرفته مثلا بعضی از رنگها . تشکر . احوالپرسی اعداد 1 تا 10 و ... 
و اینکه شدیدا اصرار داره براش مربی اسپانیایی و چینی بگیرم ولی خودم هنوز تصمیم نگرفتم چکار کنم و در مرحله تحقیق هستیم. 
بسیار و بسیار و بسیار به ریاضی علاقه منده می تونه به فارسی و انگلیسی تا بیش از 30 بشماره . حتی می دونه که 40 از 30 بیشتره . می دونه 1000 از 100 بیشتره . و دایما اصرار داره که جمع و تفریق رو درست انجام بده 
امیدوارم به همه سوالها کامل و جامع جواب داده باشم . خدا به همه مادرا کمک کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

bahar
17 بهمن 92 19:10
Salam khanomi man az veb shoma kheyli khosham omade Man ye dokhtare 10 mahe daram dost daram Onam mese dokhtare shoma hamechi yad begire Mishe rahnamaeim konin Mamnon misham
مامان جون
28 بهمن 92 23:47
خدا به تو وتمام مادرهایی که درراه ارتقا معرفت ودرک فرزنداشون تلاش میکنند سلامتی وحوصله بده که بفهمندبچه ها امانتی دردستشان هستند که فرداها باید جوابگوی عدم یاپیشرفتشان باشند.وبچه ها مدیون مادرهای فهمیدهشان درکودکی هستند منکه حسرت ان روزها را میخورم که چقدر غافل بودم موفق باشی درراهی که داری امیدم دعا گوت هستم
مامان ثنا
3 اسفند 92 11:59
ببخشید هدی جان میشه دقیقا توضیح بدید که برای آموزش زبان به ستاره جان از چه روشهایی استفاده کردید
منا مامان سودا
4 اسفند 92 3:02
هدی جان ممنون از وقتی که میذاری و توضیح های خوبت ممنون میشم یه پست کامل تر بذارید در مورد این موضوع که ما ها که تجربه امون کمه از شما ها استفاده کنیم اینکه چه سی دی وچه برنامه هایی تا به حال کار کردید و ستاره جون به کدوما بیشتر علاقه داره ممنون
سحر
4 اسفند 92 14:17
سلام گلم.ابتدا تبریک خیلی بزرگ به خاطر داشتن این فرشته زیبا..... و خسته نباشید به خاطر تلاشهای فراوانت واسه آموزش به این فرشته ناز... عزیزم من به پسر 4 ماهه دارم.می خوام که مثل شما واسه آموزش ایشون وقت بذارم. راستش رو بخوای نمی خوام تا سه سالگیش برگردم سر کار و می خوام همه وقتم رو واسه پسرم صرف کنم. مایلم از تجربیات شما استفاده کنم گلم. سایتهایی که توی نی نی سایت دادین رو مطالعه کردم. از روش دومن هم خیلی خوشم اومد. اما متاسفانه سایتی که داده بودین این کتاب رو نداشت و نتونستم خریداری کنم. اگه میشه جای دیگه رو بهم معرفی کنید. و عزیزم من نمی دونم از کجا باید شروع کنم؟ و الان در سن 5 ماهگی کدوم بسته های آموزشی بهتره. میشه خواهش کنم به طور خلاصه راهکار رو بهم بدین یا سایتی رو معرفی کنید؟ حجم اطلاعاتتون توی تاپیک خیلی بالاست و من نمیدوم از کجا باید شروع کنم؟؟؟؟ خواهشا تا زمان بیشتری رو از دست ندادم راهنماییم کنید مرسی
مامی ستاره
پاسخ
عزیزم با عذرخواهی فراوان بخاطر ذیق وقت واقعا قادر به پاسخگویی تک به تک نیستم لطفا سوالات خودتون رو تو سایت کودک سالم مطرح کنید ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستاره مامی می باشد