ستاره مامی

هیس...

1392/6/17 16:26
نویسنده : مامی ستاره
458 بازدید
اشتراک گذاری

هیس... دختران فریاد نمی زنند! 

بعد از 4 سال با بابایی رفتیم سینما و نازنین بانوی من پیش مامان جون مهربونش بود . کل جریان فیلم رو می دونستم حتی اکران خصوصیش دعوت شده بودیم که بخاطر ستاره نتونستم برم ولی حالا که فرصت پیش اومده بود باید میدیدمش باید! فیلمی که هر مادری باید ببینه و هر پدری ! فیلمی که از یک تابوی اجتماعی حرف میزنه دختران کوچولویی که در بچگی مورد آزار جنسی و حتی تجاوز جنسی قرار می گیرن و پدرهایی که در کسوت بازرس، رییس پلیس، رییس زندان و ... با بغضهای شکسته در گلو با ماجرا روبرو می شدن فیلمی با ارزشی فراتر از دیدن که اجباری برای دیدن! طبق آمار ذهنی خودم - چون متاسفانه این موضوعات اینقدر تابو هست که آمار واقعی وجود نداره- 90% دخترایی که می شناختم حداقل یک تجربه ناخوشایند از لمسی اجباری تا ... تجربه کرده اند و فاجعه بارتر تجربیات ناخوشایند فامیلی... 

در تمام سکانسهای فیلم دلم برای دخترکم پر می کشید برای بوی بهشتی بدنش و لمس وجود نازنینش مثل اینکه می خواستم با سپری از بوسه از تمام زشتیها محافظتش کنم ولی این کافیه؟ فقط عشق ورزیدن  و دوست داشتن من و بابایی اون رو محافظت می کنه ؟ قطعا نه ! باید یادش بدم باید بدونه که اگه کسی خواست بهش آزار برسونه با تمام وجود فریاد بزنه و دنیا رو خبر کنه . باید بدونه که همیشه گوشهای من و باباش شنوای درددلهاشه . همیشه و همیشه تا زمان بودنمون در کنارش و پشتیبانش باقی می مونیم

بهتون توصیه می کنم حتما فیلم رو ببینید. در تمام طول فیلم زجر می کشید و تمام سلولهاتون به ارتعاش در میاد ولی حتما فیلم رو ببینید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان نورا
17 شهریور 92 22:11
سلااااااااااااااام بایه پست تولدی منتظرتون بودیم ولی حرفی زدید که به تازگی شدید ذهنمو درگیر کرده نمی دونم تحمل دیدن چنین فیلمی رو دارم یا نه اما دلم می خواد اینو به نورا یاد بدم که باید به ما اعتماد کنه نمی دونم چرا این مسایل طوری هست که دخترایی هم که با والدین رابطه خوبی دارن بازم از بیانش بیم دارن یا بهتر بگم خجالت می کشن درهر حال خوشحال می شم اگه تو این زمینه کتابی می شناسید یا مطالب مفید دارید منو هم در امر دختر داری یاری کنید ستاره جونو ببوسید و عکسای تولد یادتون نره
نغمه.مامان ترنم
21 شهریور 92 9:58
هدا جان از زحماتت ممنون خيلي زحمت كشيده بودي كلي خوش گذشت... با ديدن عكس ها كلي ذوق كردم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستاره مامی می باشد