ستاره مامی

کلمه های خوشمزه

1391/8/26 18:06
نویسنده : مامی ستاره
697 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترین عزیز من!

قربون زبون شیرینت بشم . اینقدر خوب و روون حرف میزنی که وقتی کلمه ای رو اشتباه می گی دلم نمی خواد درستشو بهت بگم . قربون حرف زدنت بشم . اینم چند تا کلمه محدود که یه جور دیگه می گی:

مساقبه (مسابقه)

قرس (برس مو) با ضمه قاف و ر

مامان جون بدوخین (مامان جون بدوزین)

 

عزیزم شنات خیلی پیشرفت کرده نمی تونم باور کنم که کانگورو کوچولوی من که تا همین یکی دو هفته پیش حاضر نبود یک لحظه ازم جدا بشه اینجوری تو آب دنبالم می ذاره . مربیت میگه شاید تا آخر این ترم بتونی بدون بازو بند شنا کنی . جونمی ! لحظه شماری می کنم .

دل هردومون واسه مامان جون خیلی تنگ شده . دیروز تمام مدت داشتی با تلفن اسباب بازیت با مامان جون حرف می زدی وقتی هم می خواستیم از شرکت بیایم خونه پرسیدی: مامان جون الان میاد ؟ و من با حرص از دلتنگی گفتن نه مامی نمیاد.

دخترکم برای هردومون دعا کن . دعا کن بتونم اون پروژه بزرگی رو که می خوام بخوبی شروع کنم و به اتمام برسونم . تو فقط دعا کن گل قشنگ .

 شاهدخت زیبای من:

 

چند روزی مهبد کوچولوی عمه با مامان مهربونش مهمون ما بودن:

مهبدی بزن قدش:

گل دراومد از حموم 

سنبل دراومد از حموم!

 

مامی جون فکر نمی کنی کفشای بابا یکم برات کوچیکه!!!!!!!!!!!!!!

ووقتی که پرنسس خانم می خوان به اصرار بلوز و دامن مامی رو بپوشن و توسط بابای مبتکر مثل ملکه رومیها می شن

 

اینم کاردستی جدید دخترکم : جای چشمها و لبش رو خودش تعیین کرده و جسبونده.

 

اینم بازی رنگها با یه عالمه چیزای رنگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

zohreh
27 آبان 91 10:53
سلام به هدا و ستاره ماهم خیلی خوشحال شدم که ادرس وب ستاره رو واسم sms زدی آخه نیروانا تقریبا هر روز درخواست دیدن عکسهای ستاره رو میکنه و من این مدت با دیدن عکسهای پارک ساعی و یاداوری اون روز خوب سرگرمش کردم ستاره رو ببوس دیشب تو خوابم اومدیم خونتون
مامان سورنا
27 آبان 91 15:08
ممنونم که من رو هم جز دوستاتون دونستید و ادرس رو برام گذاشتید.خیلی پست بامزه و جالبی بود مخصوصا اینکه اصلا فکر نمی کردم بشه تو این سن به بچه ها اموزش شنا داد.میشه بیشتر برام توضیح بدید تا سورنا رو با باباش بفرستم.ممنون عکسا هم خیلی خوب و با مزه بود مخصوصا بازی با رنگها و ملکه رومی شدنش.ببوسش.
ندا مامان آرشیدا
1 آذر 91 14:52
به به سلاممممم عزیز دلمممم قربون شیرین زبونیهات خاله ...فدات بشم که اینقدر باهوش و شیرینی هدی جون از اعتمادی که بهم کردی ممنونم امیدوارم لایق باشم با اجازه ات از عنوان قشنگی که برای این پست شیرین زبونی های ستاره عزیزم گذاشتی تقلب کنم و برای همچین پستی توی وبلاگ ارشیدا بزارم ..ممنون
مریم مامان باران
1 آذر 91 17:35
عکس با حوله ات رو خیلی دوست داشتم و چلوندنی بودی. امیدوارم زود زود هم خوب بشی و مامانت رو از نگرانی در بیاری.
مریم
2 آذر 91 13:45
سلام مامان پرنسس

منزل جدید مبارک ممنون که من هم آشنا دونستین

من درباره آموزشهای ستاره ازتون کلی سوال دارم اگه عیبی نداره اولیشو بپرسم
شما خودتون باهاش کار می کنید یا مهد و مربی داره؟
اگه حمل بر فضولی نیست ممنون می شم از جوابتون.


سلام عزیزم ! ممنون که بهمون سر زدین .ستاره مهد نمی ره خودم باهاش کار می کنم . هیچ آموزشی مثل آموزش توسط مادر که با عشق همراهه جواب نمیده . البته اینو پرفسور شیچیدا هم معتقده

مامان سمانه
7 آذر 91 4:15
سلام خونه جدید مبارک و ممنون از اینکه منو از این گل دختر بی خبر نذاشتید خوشحالم میتونم بازم روی ماهشو ببینم آفرین به شما گل دختر که اینقدر باهوش و زبلی یادت باشه خاله خیلی دوست داره
ترمه
8 آذر 91 8:30
سلام منزل نو مبارک ,ممنون که ادرس جدیدتونو به من دادید امیدوارم در منزل جدید برای همیشه اسوده خاطر بمانید,ستاره ی عزیز رو ببوسید ,منتظر نوشته های زیبا وعکس های قشنگ گل دختر هستیم.........
مامان شینا
10 آذر 91 14:01
خیلی دلمون برا ستاره جون تنگ شده بود ممنون که َآدرس خونه جدیدو به ما دادی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستاره مامی می باشد