ستاره مامی

دوران نقاهت

1392/7/15 21:14
نویسنده : مامی ستاره
360 بازدید
اشتراک گذاری

به قولم عمل کردم و پست قبلی رو عکسای تولد گذاشتم ولی به قول سیدعلی صالحی

"حال همه ما خوب است اما تو باور مکن ... به گمانم بايد 
برای آرامش مادرم 
دعای گريه و گيسو بُران باران را به ياد آورم .... آسوده باش، حالم خوب است 
فقط در حيرتم 
که از چه هوای رفتن به جائی دور 
هی دل بی‌قرارم را پیِ آن پرنده می‌خواند!  ... خسته‌ام، خسته.... "

خسته هستم و دل نگران دخترکم که دوران نقاهت سختی رو می گذرونه . شدیدا دچار اضطراب جدایی شده حتی گاهی تا توی دستشویی می خواد باهام بیاد . غذا نمی خوره . بستنی دوست نداره و لب به حتی یک قاشق بستنی نزده . ضعیف شده . بدقلق و بهانه گیر . بی بهانه و با بهانه گریه می کنه و شبهایی دچار کابوس و بیخوابی . امروز از 5 صبح دیگه نخوابیده . البته اگه 4 بار بیدار شدن تا 5 صبح رو بگیم خوابیده .مهدکودک رو که خیلی خوب شده بود دوباره برگشتیم به نقطه اول . تمام صبح تا ظهر رو باهاش تو مهد می مونم و بعد هم که میایم شرکت بازهم درگیرش هستم و حجم زیادی از کارای انجام نشده .خسته هستم خیلییییییییییییی و به این فکر می کنم که همه دغدغه هام قبل از عمل بجا بودن . خسته هستم و به این فکر می کنم که نکنه جایی کوتاهی کردم یا جایی بلد نبودم و راه رو اشتباه رفتم ... خسته هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

روزهایی آبنباتی
16 مهر 92 0:22
salam fekr mikonam marbut be senesh bashe in doran ro hameye ma darim migzare yekam arum bash va in aramesh ro be bachtun enteghal bedid
فاطمه مامان ریحانه
16 مهر 92 10:47
سلام نمیدونم منو میشناسی یا نه. ولی من خیلی وقته که به وبلاگتون سر میزنم. از نظر من شما یکی از بهترین مادرهایی هستی که تا حالا دیدم. مطمئن باش هیچ راهی رو اشتباه نرفتی فقط گذر زمان لازمه تا بتونه دوباره ستاره ی اسمونت احساس امنیت کنه. بهش اطمینان بدین که دوباره نمیره بیمارستان. برای منم این اتفاق افتاد با این تفاوت که من رفتم بیمارستان برای یک شبانه روز. تا مدتها مثل بچه های نه ماهه دوست داشت توی دستشویی هم باهام بیاد و پشت سرم گریه میکرد. میترسید فقط و فقط. من پیشش موندم و پشتش بودم تا لحظه های ترسش گذشت و حالا دوباره شده همون دختر ناز خودم. بی شک شما هم میتونین دوباره احساس امنیت رو بهش برگردونین. براتون دعا میکنم.
زینب مامان دیانا
22 مهر 92 1:45
این نیز بگذرد............. شادی در راه است
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستاره مامی می باشد