ستاره مامی

شبهای رویایی

1392/4/12 23:19
نویسنده : مامی ستاره
464 بازدید
اشتراک گذاری

 

فقط باید مادر باشی تا بادیدن این کاریکاتور اشک تو چشمات جمع بشه !

و چیزیکه برام جالب بود اینکه کاریکاتو رو آقایی بنام سعید کشیده (اینجور که از امضا فهمیدم)

شبهای رویایی من و تو!

زمان چقدر زود می گذره نمی تونم باور کنم تا همین چند ماه پیش ( یعنی تا حدود 2 سال و نیمگی) لذت خوابیدن مداوم حتی 3 ساعت مثل یک رویا بود برام و حالا پرنسس زیبای من سر ساعت 9:30 آماده خوابیدن میشه و نهایتا تا 10-10:15 تبدیل به زیبای خفته قصه ها و از همه رویایی تر اینکه تا خود صبح می خوابه . یعنی باور کنم ؟ من و اینهمه خوشبختی!!!!!!!!!!!!!

 

از امشب ساعت بازی (آموزش ساعت) رو شروع کردیم . و از ساعتای رند مثل یک، دو ، سه و ...

 

خدایا هزاران هزار بار ممنون

پینوشت: چهار شبه که ستاره خانم دوباره شب تا صبح مامی رو بد خواب می کنن . سبز

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سارا
9 تیر 92 0:01
سلام دوست عزیزم النا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم اگه امکانش بود بهش رای بدید،کد 138 به شماره 20008080200 پیامک کنید.متشکرم (elenanaz.niniweblog.com) خوشحال میشم به وب ما هم سر بزنید.
مامان جون
9 تیر 92 0:34
منکه بادیدن عکسهای تو ریباترینم به خاطر داشتن یک همچین نوه ای افتخار میکنم وبیشتر از این خوشحالم که شبها راحت میخوابی
مامان نیروانا
9 تیر 92 10:26
عزیزدلم! چه کاریکاتور شگرفی! چه ستاره ی درخشانی! هزار ماشالا به دختر نازت مامانی! از تراشه های الماس پرسیده بودی عزیزم. باید بگم از خودم شرمنده م که با اینکه مرحله ی دوم رو با نیروانا از مهر پارسال شروع کردم هنوز تمومش نکرده م. نمیدونم حدود 10 تا یا بیشتر کلمه از مرحله ی جدید رو باهاش کار کردم ولی همت نکردم تا پایان ادامه ش بدم. اونم که عشق تی وی، ترجیح میداد به جای هر کاری برنامه کودک ببینه. الان مدتیه که داریم برنامه هاش رو تغییر میدیم تا این عادت ناخوشایند هم از سرش بیفته و شاید با این تلنگری که بهم زدی دوباره شروع کردم. اگه اینطور شد حتماً خبرای جدیدش رو توی وبلاگش میذارم. مرسی از توجهت عزیزم. ستاره ی نازم رو ببوس
مریم مامان نورا
10 تیر 92 0:21
سلام
آفرین به مامان ستاره و ما شا الله به ستارهجون

یه سوال تو تاپیک از جعبه ابزار ستاره گفتین من مدتی هست که دنبالشم اما همشون یک عیب دارن اونم اینه که مورد مصرف اون ابزار داخلش نیست مثلا اره هست ولی چیزی توش نیست که بشه با اون ببریش یا چند مدل پیچ گوشتی و آچار که مهرههای مناسبش توشون نیست و فقط یک مدل هست از آنجایی که شما هم دقتتون زیاده می خواستم بدونم مال ستاره چطوره؟ اپه کامل هست از کجا تهیه کردین؟

اوهههههههههه برای یثه جعبه ابزار چقدر حرف زدم

واسه ستاره هدیه آوردن. ارش برقیه ولی چیزی باهاش اره نمیشه . پیچ و مهره داره که بهم چفت میشه و با پیچ گوشتیش هم میشه پیچشو بازکرد
نازنین
15 تیر 92 20:28
سلام چه گل دختر ناز و دوست داشتني دارين.خدا براتون نگهش داره.با اجازه لینکتون کردم. اينم آدرس وبلاگ نيکو خواهر منه.خوشحال ميشيم به ماهم سر بزنيد و به خواهر من تو مسابقه راي بديد و ازش حمايت کنيد.يه دنيا ممنونيم ازتون. http://www.nikoo-mousavi.niniweblog.com
مامان سورنا
16 تیر 92 15:24
چه کاریکاتور زیبایی بود...ممنون...چقدر خوب که رویات محقق شده هدی جون و ستاره دیگه تا صبح کامل می خوابه.واقعا لذت بخشه...ولی برام سوال شد که چرا؟یعنی برای همون قضیه شیرخوردن یا چیز دیگه ای؟


سمیه جون قطعا شیر خوردن تاثیر زیادی داشته . دخترک من یاد نگرفته بوده خودش خودش رو بخوابونه و این مشکل بیشتر بچه هایی هست که شیر مادر می خورن . البته پینوشتمو نخوندی؟؟؟؟؟؟؟؟ دقیقا بعد از نوشتن این پست دوباره 4 شب بدخوابی داشتیم . چرا ؟ نمی دونم . هههه
نازنین
20 تیر 92 1:11
عزیزکم چه ناز شدی شما با اون ژستای خوشگلت. دوتا بوس از طرف منو نیکو به ستاره خانوم خوشگل.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستاره مامی می باشد