ستاره مامی

جشن تولد 3سالگی -2

1392/6/29 13:31
نویسنده : مامی ستاره
560 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از درست کردن کاردستی به همه بچه ها جایزه یک گل سینه کیتی دادیم! 

اینم ستاره خانوم که داره جایزه اشو به نیما نشون میده

 

مسابقه حفظ تعادل : یک آب نبات گرد کوچولو تو قاشق باید با دهن و بدون کمک دست به آخر مسیر برسه

ستاره بدو زودباش بدو! 

 

اینم سوفی خوشگله که بار اولش بود این مسابقه رو میداد

 

ترنم جون بفرمایید اینم یسکویت شما!

 

گوشهای کیتی چه مزه ای داره مامی جان؟

 

کی گفته که تاج ابی فقط مال پسرا هست؟

 

از راست به چپ: سوفی - ایلیا - نیما و ستاره

 

و کیک کیتی واسه یک پرنسس سه ساله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامانجون
29 شهریور 92 15:40
100 ساله بشی امیدم درکنار مامان وبابات شیرینم وهمیشه گل لبخند رولبات باشه از جان عزیزترم11
مامان سورنا
31 شهریور 92 11:54
به به چه تولد کیتی خوشگلی بوده...همه چی عالی بوده مامان مهربون و دست گلت درد نکنه....عاشق اون بیسکوییت ها شدم و دلم خواست....کیکش هم خیلی شیک و خوشگل بود...ایشالله جشن تولد 120 سالگیش در کنار مامان و باباش و سایتون همیشه بالای سرش باشه.
زینب مامان آرتین
31 شهریور 92 15:21
وااااااااااااای که چقدر ستاره جون ناز شده ماشالله به این وروجک ها معلومه حسابی بهشون خوش گذشتههدا جان دست درد نکنه مثل هیشه زیبا بود
مامان آرام
31 شهریور 92 16:08
هدا جون رفتم سها و عکس ها روسفارش دادم. خیلی خوب شده بودند. ممنون که باعث شدی چند تا عکس خشگل دیگه آرام داشته باشه.
مریم مامان باران
2 مهر 92 1:56
به به ما بازهم خوشحال شدیم و به به مرسی عالی بودن......
مریم مامان نورا
2 مهر 92 17:51
وای چه تولد کیتی خوشگلی هدا جان کیکش رو کجا سفارش دادین عالیه من برای تولد پارسال نورا نزدیک خونه سفارش دادم کیفیتش خیلی خوبه ولی طرحش سادس برای نورا پارسال کیتی بود اما تنها دایده ای که داشت روی کیک کیتی انداخته بود امسالذ می خوام یک کم متفاوت باشه
مریم مامان نورا
2 مهر 92 17:56
در ضمن یادم رفت بگم که شما واقعا با سلیقه هستید ومن همیشه ایدهاتون رو دوست دارم و منو غذاهاتون رو یامی یامی

مریم جون تو همیشه یه من لطف داری . کیکش رو به سارا کیک استودیو سفارش دادم . قیافه اشو دوست داشتم ولی به نظرم طعمش می تونست بهتر باشه و در ضمن خیلی هم گرون می گیره کیلویی چهل هزار تومن
مریم مامان نورا
3 مهر 92 0:11
ممنون گلم لطف کردی با این قیمت دارم فکر می کنم سادگی چقدر خوبه نه اصلا من عاشق سادگیم
مامان سمانه
6 مهر 92 13:31
برگ گلم سه ساله شدنت مبارک امیدوارم روزهای پر از شادی و خنده در انتظارتون باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستاره مامی می باشد