ستاره مامی

دومین سفر کیش

1391/9/16 16:49
نویسنده : مامی ستاره
453 بازدید
اشتراک گذاری

دو هفته پیش تو تعطیلات رفتیم کیش! دومین سفر بهمراه تو به کیش و ذهن من دائما در حال مقایسه امسال با دو سال پیش تو . چقدر راحت تر بودم تو این سفر چقدر تو بزرگ شدی و چقدر به هممون خوش گذشت . با بابایی رفتی استخر و بابایی واسه اولین بار شنای تو رو دید و کلی ذوق کرده بود وقتی هم اومدین اتاق از من تشکر کرد . قلبم پر از شادی شد . 

 

لابی هتل و سرحال از هوای خوب و آفتابی کیش

 

باغ پرندگان و یک عالمه طاووس و پرنده های خوشگل دیگه

پرنسس ستاره و کالسکه مخصوص

 

در حال عکس گرفتن از دلفینها

زیبای خفته ی من به محض خروج از دلفیناریوم

 

یک پری دریایی کنار ساحل بسیار زیبای مرجانی کیش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان جون
16 آذر 91 17:08
اگر همینطور ادامه بدی فکر یک قلب مصنوعی یا باطری قلب برام باش میمیرم برا دوتاتون
مریم
19 آذر 91 11:23
واقعا خوشحال می شم وقتی مامانهایی رو می بینم که از بودن فرزندشون خوشحالن و از بودنش شکایت نمی کنن ان شا الله خدا به شما و به هم مامانها صبر و قدرت بیشتر بده
مریم
19 آذر 91 11:26
راستی خانومی یه سوال این لباس ستاره که قرمز مشکی هست خودتون دوختین ؟ آخی می خوام سبز و قرمزش مثل هندونه برا ی یلدای دخی طلا بدوزم گفتم اگه خودتون دوختین اشکالامو بپرسم
مریم
19 آذر 91 11:29
خانومی این لباس قرمز مشکی کار خودتونه؟ می خوام برای یلدای دخی طلا سبز و قرمز بدوزم گفتم اگه خودتون دوختین اشکالامو بپرسم

نه مریم جون اینو دوستی هدیه داده .
مریم مامان باران
26 آذر 91 1:02
هاهاهاها ژست شما هنگام عکس انداختن بسی ما را مشعوف نمود..........خیلی باحال بود پرنسس فسقلی و شناگر کوچک.
مامان سورنا
28 آذر 91 8:11
به به چه مسافرت خوبی و چه عکسای خوشگلی.همیشه به شادی و سفر...عکس پری دریایی رو خیلی دوست داشتم.
مامان صدرا
29 آذر 91 18:55
سلام خونه جدید مبارک ماشالا ستاره جون چقدر بزرگ شده از طرف من ببوسش .
مامان شینا
7 دی 91 18:49
ایشالا که همیشه سایتون بالا سر ستاره جون باشه و همیشه ایام به خوشی و خوبی سپری بشه ماشالا ستاره جون با لباس قرمز خیلی نازو خواستنی میشه
مریم
16 دی 91 0:47
راستی من براتون میل زدم اگه جواب بدین ممنون می شم ستاره جونو ببوس
عاطى مامان حسين
12 بهمن 91 19:36
مامان هدي جون مرسي كه آدرس خونه جديد و به منم دادين دلم براي ستاره گلي تنگ شده بود خوش باشن
نسیبه
13 بهمن 91 10:19
سلام هدی جون خونه جدید مبارک.ماشاالله به دختر نازتون عزیززززززمممم.شاد باشید.
فاطمه مامان ریخانه
17 بهمن 91 22:51
ممنون که آدرس وبلاگ جدید رو برام گذاشتی. خوشبخت و خوشحال باشین همیشه.
saeedeh
19 بهمن 91 20:34
chera uo nemikoni azizam
تارا-سارا
30 بهمن 91 13:53
مدتی بود نبودم.به محض اینکه اومدم به شما سر زدم ممنون که آدرس جدید رو برامون گذاشته بودید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستاره مامی می باشد