ستاره مامی

من خوشگل نیستم!

1391/11/28 21:01
نویسنده : مامی ستاره
1,846 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب (26 بهمن 91)مهمون عزیزی داشتیم . یکی از دوستای دوران مدرسه که 5 سالی بود ندیده بودمش و با همسرش شام رو مهمون ما موندن . موقع خواب داشتم پوشکتو عوض می کردم که سیمین جون اومد تو اتاقت و تو با لحنی معترض بهش می گی : نیا خاله من خوشگل نیستم تعجب کلی تعجب کردم که چرا داری این حرفو می زنی و بعد متوجه منظورت شدم که یعنی زشته که من لختم نیا خاله !قهقهه

امروز به کشوی عکسای قدیمی من و بابایی دست پیدا کردی و هی عکسا رو دیدی که فقط من و بابایی هستیم کلی بهت برخورده میگی : مامی ستاره کجاست ؟ سریع فکر کردم که چی بگم واسه اینکه یکم وقت بخرم می گم : تو نبودی عزیزم . می گی: شرکت بودم و من: نه عزیزم تو اونموقع تو اسمونا بودی و تو با لحنی فیلسوفانه می گی : داشتم ستاره ها رو نگاه می کردم و من با تایید می گم آره عزیزم تو پیش ستاره ها بودی.

 

نمی دونم شجاعت ارثی هست یا اکتسابی یا شایدم هم هردو هرچی هست دخترک ما حسابی ازش بهره برده . جمعه پیش (20 بهمن91)رفته بودیم چیتگر و ستاره خانم با یه سگ کوچولوی 7 ماهه به اسم ویدو حسابی دوست شدن

 

اینم عکسای اولین برف بازی سفید برفی ما : 

6 بهمن 91

یه دختر کوچولوی خوش اخلاق منتظر تو نوبت دکتر واسه چک آپ!

 

 

 دنیای جدیدی که تازگیها با ذره بینت کشف کردی

کاردستی بابایی و ستاره خانم با سیب البته در جهت تشویق به خوردن میوه که نهایتا این کاردستی خوشمزه فقط توسط بابایی خورده شدمتفکر

 و ملکه کوچولویی که بعد از بازی حسابی خسته شده :

 

اینم یه نقاشی دیگه از مامی ، دیگه تو نقاشیات جزئیات بیشتری رو می کشی مثلا لبامو قرمز کردی چون رژلب داشتم و تل توی سرم ، موزی که تو دستم بود و کتابی که کنارم داشتم می خوندم رو هم کشیدی. فدای دستای کوچولوت بشم دخترک 2 سال و 5 ماهه ام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کوثری
28 بهمن 91 21:56
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
مامان شینا
30 بهمن 91 10:58
ماشالا به این دختر باهوش و نترس خیلی نازی بووووووس
پری
13 بهمن 93 17:07
وااااااااااااااییییییییییییی سگتون چقدر نازهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه خدا حفظش کنه براتون ... لباسشم خوشگله وااااااااایییییییییی مواشوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو کاش بیشتر ازش عکس میزاشتین.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستاره مامی می باشد