ستاره مامی

30 ماهگی

1391/12/5 0:33
نویسنده : مامی ستاره
399 بازدید
اشتراک گذاری

4 اسفند 91

عزیزترینم امروز 30 ماهه شدی یعنی 2 سال و نیم.

چقدر زود می گذرن و من ...

دیروز داشتم ناخن انگشتای پا و دستت رو می گرفتم و تک تک سرانگشتاتو می بوسیدم . مگه چقدر دیگه بهم اجازه می دی که کاراتو بکنم .چند سال دیگه که مثل همین 30 ماه اینقدر زود می گذرن که من حتی در حسرت ثبتشون می مونم اینقدر مستقل شدی که قطعا اینروزها برام خیلی خاطره انگیزن.

ولی همیشه و همیشه یادت باشه که مامی و بابا چقدر عاشقانه و بدون هیچ انتظاری دوستت دارن.

تک ستاره زندگیم دوست دارم.


اینم عکس ستاره و اطلس کوچولو

 

زیبای خفته من!

 

این لباس خوبه مامی؟

 

مامی: یامی یامی پیتزا !

ستاره : مامی بگو یامی یامی! دلیشس (delicious)

 

 

اینم عکسی که تو صفحه فیس بوک بابایی رکورددار لایک شد 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آبتین
5 اسفند 91 0:50
آموزش آشپزی و غذای کودک و 30 کلاس هنری
5 اسفند 91 1:32
سلام
وب خوبی دارید
با تبادل لینک موافقید
منتظر خبرتونم


ممنون از لطفتون لطفا تبادل نکنید.

مامان سمانه
8 اسفند 91 3:07
قربونت بشه خاله که اینقدر با نمک و ملوسی
mamane helia
16 اسفند 91 1:15
سلام مامان ستاره ممنون از لطفت و فرستادن ادرس وبلاگ جدید ستاره جون. یه مدت به نت دسترسی نداشتم. اماهمین که چک میل کردم و ادرس وب جدید رو دیدم گفتم حتما باید بیام سر بزنم . امیدوارم ستاره خانوم خوشگل همیشه لبش پر از خنده باشه و زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه. پیشاپیش سال جدید رو هم از طرف خودم و دخترم بهتون تبریک می گم .
پریسا
18 اسفند 91 18:47
سلام هدی جون 1 سوال داشتم کالسکه دخترتو که تو کیش سوارش هست رو از کجا و چند خریدی؟؟؟؟؟


عزیزم همون سال اول که رفته بودم دوبی از اونجا خریدم از مادرکر و با درهم اون سال 90000 تومن تو جشنواره شد. ههههههههههههههههههههههههههه
تارا-سارا
19 اسفند 91 13:34
قربون دخملی....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستاره مامی می باشد